Naslovnica Aktuelno SEO optimizacija web stranice – kako optimizovati za SEO i konverzije

SEO optimizacija web stranice – kako optimizovati za SEO i konverzije

316
0
SEO optimizacija web stranice

Cilj optimizacije pretraživača je da Google pauci pronađu vašu web stranicu i specifično rangiraju relevantnost stranice kako bi se pojavili na vrhu Google pretrage. Proces optimizacije nije jednokratni proces, već zahtijeva održavanje, podešavanje i kontinuirano testiranje i praćenje.

Jeste li uradili seo optimizaciju web stranice i podesili konverzije? Ukoliko to niste učinili vaša web stranica ne radi dovoljno dobro koliko bi trebala. SEO i konverzije spadaju u odvojene dijelove marketinškog sektora, ali su neraskidivo povezane. Ako imate dobar SEO, možete dobiti više prometa i više mogućnosti za pretvaranje potencijalnih kupaca. Web stranica optimizovana za konverzije obično ima bolje mjerne podatke, kao što je vrijeme na stranici i stopa odlaska, što znači da je Google može rangirati više.

Sljedeći savjeti i strategije će vas naučiti kako da optimizujete vašu web stranicu za SEO i za konverzije.

5 razloga zašto trebate SEO optimizaciju web stranice

5 razloga zašto trebate SEO optimizaciju web stranice

Učinite web stranicu korisnom za vašu publiku

Marketarima se nekada čini da su u suprotnosti sa Googleom. Pretraživač ne uspijeva da rangira najbolji sadržaj ili se vidi ogroman pad u posjeti nakon algoritamskog ažuriranja.

U stvarnosti, ipak, vaši ciljevi i ciljevi Google-a su isti:

  • Poslužiti najbolji mogući sadržaj za svoju publiku
  • Stvoriti pozitivno korisničko iskustvo na web stranici
  • Prioritizirati sadržaj koji nudi značajnu vrijednost

Vi to jednostavno radite na različite načine. Google analizira milione web stranica, dok vi analizirate ponašanje vaše publike.

Google koristi više od 200 signala za rangiranje kako bi odlučio koji se dijelovi sadržaja pojavljuju na prvoj stranici rezultata tražilice. Algoritam posvećuje posebnu pažnju znakovima da će određena web stranica pretraživačima dati informacije koje traže.

Kada se fokusirate na SEO, odaberite relevantne ključne riječi povezane s namjerom pretraživanja. Pišite sadržaj koji ljudi vole da čitaju i obratite pažnju da pružite relevantne informacije koje će pomoći Google-u da bolje razumije sadržaj.

Ukoliko optimizujete svoju web stranicu za konverzije, usredotičite se na usmjeravanje posjetioca prema određenom cilju. Baš kao i Google, želite da date publici ono što oni žele.

Povećajte svoj organski promet

Prosječan poslodavac troši oko 1% svog ukupnog prihoda na oglašavanje. Neke industrije kao što je maloprodaja troše znatno više na oglase. Međutim privlačenje organskog prometa preko SEO – a je besplatno. Morate platiti za razvoj i promociju sadržaja, ali to nije ni približno tako skupo kao plaćanje po kliku.

Kada uporedite stopu bliskosti između pretraživača koji dođu na vašu web stranicu putem organske pretrage i onih koji dolaze putem plaćenih oglasa, rezultati su ilustrativni. Uložite svoje vrijeme i, ako je potrebno, novac u rastući organski saobraćaj. Može potrajati duže, ali rezultati traju duže i rezultiraju većim brojem konverzija.

Iskoristite postojeći saobraćaj

Kada ljudi posjete vašu web stranicu, sigurno ne želite da odma napuste. Umjesto toga, želite da ostavite dobar utisak i ohrabrite ih da se ponovo vrate.

Primorajte svoju web stranicu da radi više

Svako može da napravi web stranicu – čak i prelijepu web stranicu, ali mnogo manje može da napravi web sajt koji pouzdano proizvodi konverzije. Uostalom, prosječna stopa konverzije u svim industrijama je manja od 2,5%.

Želite da se publika konvertuje po mnogo višim stopama? Da biste to učinili, morate pažljivo proučiti svoju publiku i dati im ono što im je potrebno i što očekuju. Ako ste napravili istraživanje i primijenili podatke na vašu web stranicu, možete očekivati skok u stopama konverzije.

SEO je ipak na prvom mjestu. Bez saobraćaja ne možete imati konverzije. Kreirajte sajt sa kvalitetnim sadržajem i mnoštvom mogućnosti za pretvaranje posjetilaca.

Dajte publici ono što žele i očekuju

Zamislite ovaj scenario:

Imate sajt za e-trgovinu koji prodaje obuću. Klijentu je potreban novi par tenisica i traži na Google pretrazi najbolje patike za trčanje. Napisali ste dugačak blog post o odabiru tenisica, uključujući preporuke brendova i informacije za različite vrste trčanja.

Posjetitelj čita članak. Sve što mora da uradi je da se prijavi na vašu mailing listu.

Nekoliko dana kasnije, šaljete kupon  kod za vašu online prodavnicu zajedno sa slikama tenisica. Kupac shvata da imate ono što zadovoljava njegove ili njene potrebe, a popust potiče trenutnu prodaju.

Kao što možete vidjeti, SEO i optimizacija stope konverzije idu ruku pod ruku. Ako ispunite očekivanja publike i pomognete im da pronađu ono što žele, osigurat ćete klijenta.

Ako SEO i konverzije idu zajedno, znate da morate početi negdje. Počnite tako što ćete povećati SEO na vašem web sajtu kako biste privukli više prometa.

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here