Kako skinuti temperaturu | Informator – tvoj način informiranja

0
72
tjelesna temperatura


Kada vi ili vaše dijete ima temperaturu, često prvi korak akcije je nazvati doktora, ali imajte na umu da, osim ako ne radite s liječnikom koji kao alternativu smatra funkcionalnu medicinu, vjerovato ćete izaći s receptom za sintetički lijek. Cilj je smanjiti, a ne eliminisati groznicu jer vrućica pomaže u borbi protiv infekcije, a vi to želite. Tipično, ako je groznica blaga, pijenje puno tekućine i odmor će se pobrinuti za to.

Ako želite smanjiti temperaturu, postoje i drugi prirodni načini za smanjenje groznice. Pokušajte s ovim kućnim sredstvima, ali uvijek budite oprezni. Evo nekih od najboljih savjeta o tome kako skinuti temperaturu:

1. Odmor je ključ

Kada odmaramo, naša tijela rade na ozdravljenju popravljanjem i obnavljanjem. Spavanje dopušta mozgu da aktivira oslobađanje hormona koji potiču rast novog tkiva, a ovaj odmor pomaže tijelu da se brani. Kada se odmarate, pgotovo kada spavate, vaše tijelo prozvodi više bijelih krvnih stanica koje mogu napasti viruse i bakterije, što je upravo ono što želite.

Zato, ako ne možete spavati, šanse su da će vam groznica trajati duže. Pobrinite se da se opustite i odmarate, s ciljem sedam do devet sati sna jedne noći.

2. Pijte puno tekućine

Hidracija je važna, jer tekućine mogu pomoći uklanjanju toksina, što zauzvrat ubrzava proces ozdravljenja. Nemojte davati djetetu previše voća ili soka od jabuka, već razrijedite ta pića tako da su  pola vode, pola soka. Razlog tome je što bakterije žive na vrsti šećera koji se zove glukoza. Najbolje je provjeriti razinu glukoze.

Takođe, izbjegavajte sportske napitke jer obično su puni tone šećera i hemikalija koje mogu povećati upalu u tijelu, što otežava samo liječenje. Međutim, kokosova voda je vrlo hidratantna i takođe daje elektrolite. Takođe, biljni čajevi, poput paprene metvice ili kamilice, izvrsni su i pružaju mnogo udobnosti. Samo pazite da ostanete hidrirani.

3. Jedite blagu, mekanu hranu

Normalno je da izgubite apetit kad imate groznicu. Pružanje blage hrane može biti korisno, pogotovo ako se javlja povraćanje. To bi moglo uključivati ​​stvari poput zobenih  pahuljica bez glutena. Sokovi s voćnim sokom često su dobri za djecu. Uopšte, pokušajte koristiti nerafiniranu, manje slatku hranu, kada je to moguće.

4. Uzimajte probiotike

Probiotici su posebno korisni u liječenju crijeva, čak i tokom bolesti, jer pomažu u podršci imunom sistemu. Jeste li znali da se 80% vašeg cijelog imunološkog sistema nalazi u probavnom traktu? Kad imate groznicu, vaš je imunološki sistem ugrožen. Probiotici mogu pomoći smanjiti rizik od određenih akutnih uobičajenih zaraznih bolesti i poboljšati imunološku funkciju. Pijenje nekog kombucha ili neka miso juha može pomoći kada ste bolesni od groznice.

5. Priredite sebi toplu kupku

Ledena kupka ili spužva mogu pomoći da se ohladi vrućica. Međutim, nemojte koristiti hladne kupke, led ili alkohol. To često pogoršava situaciju jer uzrokuje drhtanje. Dodavanje Epsom soli i nekoliko kapi eteričnog ulja  / ili eteričnog ulja lavande mogu pomoći u smirivanju mišića i opuštanju tijela.

6. Nemojte se previse utopliti sa nekoliko slojeva odjeće

Nemojte se skupljati s dekama ili dodatnom odjećom, čak i ako vi ili vaše dijete ima zimicu, jer to može zadržati groznicu od silaska ili čak i povećati. Umjesto toga, isprobajte jedan sloj lagane odjeće i jednu laganu deku za spavanje. Soba bi trebala biti na ugodnoj temperaturi – međutim, ako je soba vruća ili zagušena, ventilator može pomoći cirkulaciji vazduha.

Ako smatrate potrebnim pribjeći sintetičkim lijekovima, uvijek se obratite svom doktoru za bilo koju djecu mlađu od 3 mjeseca. Istraživanje objavljeno u talijanskom časopisu Pediatrics pokazuje da roditelji i skrbnici prečesto pribjegavaju samo propisanim sintetičkim lijekovima, kao što je acetaminofen i prekomjerna doza, pomoću primjene formulacija lijekova, poput kapljica ili sirupa. Zapravo, studija preporučuje preventivno djelovanje u vezi s upotrebom acetaminofena kao antipiretickog lijeka kod djece kako bi se smanjila fobija i samopripravljanje.

Ne zaboravite da groznica ne treba sići sve do normalnog. Vrućica pokušava zaštititi vaše tijelo. Većina ljudi se osjeća bolje kad im temperatura padne za čak jedan stepen, tako da prvi korak u tome kako riješiti groznicu je da ne pokušavate potpuno je se riješiti odjednom.
Vrućica, visoka temperatura su posljedica ili simptom nekog temeljnog stanja, tipično infekcije. Groznica je obično vrlo neugodna, ali ovisno o dobi, tjelesnom stanju i temeljnom uzroku vaše groznice, možda ne trebate liječenje samo za groznicu.

Dok su mnoge groznice uzrokovane infekcijama, postoje i mnogi ne-zarazni uzroci vrućice. Vrućica se uoipšte ne smatra opasnom, ali simptomi kao što je hipertermija mogu uzrokovati opasno podizanje tjelesne temperature jer s hipertermijom tijelo više ne može kontrolisati temperaturu tijela.

Uobičajeno je da je groznica od najveće važnosti kod dojenčadi i djece. Djeca mogu pokazivati ​​prateće simptome, kao što su letargija, nestašica, slab apetit, upaljeno grlo, kašalj, bol u uhu, povraćanje i dijareju- što je važno za prenijeti vašem liječniku.

Normalna tjelesna temperatura može varirati zavisno o dobi, opštem zdravlju, razini aktivnosti i čak i dobu dana. Dojenčad obično ima višu temperaturu nego starija djeca. Normalno je da su naše temperature najviše između kasno popodne i rane večeri, a najniže od ponoći do ranih jutarnjih sati. Čak i koliko ili vrsta odjeće koju osoba nosi, kao i okolina, može utjecati na tjelesnu temperaturu.