Kako biti sretan ? | Informator – tvoj način informiranja

0
114
kako biti sretan


Lako je misliti na sreću kao rezultat, ali sreća je i sila koja nas pokreće.

Jedan primjer: Dok sam definitivno zainteresovan za nalaženje načine za poboljšanje lične produktivnosti (bez obzira na to jesu li jednodnevni izlivi ili životni pokretači ili stvari koje ne biste trebali raditi svaki dan), vjerovatno je najbolji način da budete produktivniji samo da budete sretniji. Sretni ljudi ostvaruju više.

Lakše je reći nego učiniti ipak, zar ne?

Zapravo, mnoge promjene su jednostavne. Evo 10 utemeljenih načina da budete sretniji.

1. Vježba: 7 minuta moglo bi biti dovoljno

Mislite li da je vježba nešto za što nemate vremena? Razmislite još jednom. Pogledajte 7 minuta vježbanja spomenuto u The New York Timesu. To je vježba koja se može uklopiti u naš raspored.

Vježba ima tako snažan učinak na našu sreću i dobrobit da je učinkovita strategija za prevladavanje depresije. U studiji koju je citirala Shawn Achorova knjiga The Happiness Advantage, tri grupe pacijenata liječile su svoju depresiju lijekovima, vježbama ili kombinacijom njih.

Ipak, ne morate biti depresivni da biste imali koristi od vježbanja. Vježba vam može pomoći da se opustite, povećate snagu mozga, pa čak i poboljšate izgled tijela, čak i ako ne izgubite težinu.

Da: Čak i ako se vaš stvarni izgled ne mijenja, kako se osjećate u svom tijelu se mijenja.

2. Spavajte više: Bit ćete manje osjetljivi na negativne emocije

Znamo da spavanje pomaže našem tijelu da se oporavi od dana i popravimo i da nam pomaže da se usredotočimo i da postanemo produktivniji. Ispada da je san takođe važan za sreću.

I što je najvažnije menadžerima, raspoloženje zaposlenika imalo je jasan utjecaj na njihove performanse, uključujući i koliko su zaposlenici radili i kako su to učinili.

3. Provedite više vremena s prijateljima / porodicom: novac vam ne može kupiti sreću

Društveno vrijeme je vrlo vrijedno kada je u pitanju poboljšanje naše sreće, čak i za introvertiranje. Nekoliko je studija otkrilo da vrijeme provedeno s prijateljima i porodicom čini veliku razliku u tome koliko se osjećamo sretni.

4. Izlazite vani : Sreća se poveća na 57 °

Ovo je prilično dobra vijest za one od nas koji su zabrinuti za prilagođavanje novih navika u naše već zaposlene rasporede. Dvadeset minuta je dovoljno kratko vrijeme da provedete vani da biste se mogli uklopiti u vaš odlazak na posao ili čak i vašu pauzu za ručak.

5. Pomoć drugima: 100 sati godišnje je magičan broj

Jedan od najvažnijih kontra-intuitivnih savjeta koji sam našao jest da se osjećate sretnijim, trebate pomoći drugima. Zapravo, 100 sati godišnje (ili dva sata sedmično) optimalno je vrijeme da se posvetimo pomaganju drugima kako bismo obogatili naše živote.

Ako se  vratimo knjizi Shawn-a Akchor-a, on govori o pomaganju drugima:

… kada su istraživači intervjuisali više od 150 ljudi o njihovim nedavnim kupovinama, otkrili su da je novac potrošen na aktivnosti – poput koncerata i grupnih večera – donio puno više zadovoljstva od materijalnih kupovina poput cipela, televizora ili skupih satova. Potrošnja novca na druge ljude, pod nazivom “prosocijalna potrošnja”, takođe povećava sreću.

6. Vježbajte smijanje: Smanjite bol, poboljšajte raspoloženje, mislite bolje

Smijanje nas može učiniti da se osjećamo bolje, ali je učinkovitije kad se podupiremo s pozitivnim mislima. Naravno da je važno vježbati “prave osmijehe” gdje koristite oči. (Vidjeli ste lažne osmijehe koji ne dospiju u oči osobe, pokušajte ga, osmijehnite samo usta, a zatim se nasmiješite prirodno,  vaše oči će biti uske, postoji ogromna razlika u lažnom osmijehu i istinskom osmijehu.

Prema PsyBlogu, smijanje može poboljšati našu pažnju i pomoći nam da bolje obavljamo kognitivne zadatke. Osmijeh je takođe dobar način za smanjenje neke od boli koju osjećamo u zabrinjavajućim okolnostima

7. Planirajte putovanje: pomaže, čak i ako zapravo ne odete

Za razliku od prave zabave, jednostavno planiranje odmora ili odmora od posla može poboljšati našu sreću. Studija objavljena u časopisu Applied Research in Quality of Life pokazala je da je najviši vrh sreće došao tokom faze planiranja odmora dok ljudi uživaju u osjećaju očekivanja. Ako ne možete odvojiti vrijeme za odmor, ili čak noćnu večeru s prijateljima, stavite nešto na kalendar – čak i ako je mjesec ili godinu dana do toga. Zatim, kad god vam je potreban poticaj sreće, podsjetite se na to.

8. Meditirajte: ponovo umrežite mozak za sreću

Meditacija se često krijepi kao važna navika za poboljšanje fokusa, jasnoće i raspona pažnje,  pomažući vam da se smirite. Ispada da je takođe korisna za poboljšanje vaše sreće. Meditacija doslovno briše vaš um i smiruje vas, često se dokazuje da je to najučinkovitiji način življenja sretnijeg života. Prema Akoru, meditacija vas može učiniti sretnijim na duže staze. Činjenica da možemo promijeniti našu strukturu mozga kroz meditaciju, iznenađujuće mi je i pomalo ohrabrujuće da, međutim, koliko god se loše osjećali i mislili danas to stanje nije trajno.

9. Živite bliže poslu: kratko putovanje vrijedi više od velike kuće

Naše putovanje na posao može imati iznenađujuće snažan utjecaj na našu sreću. Činjenica da  mi nastojimo putovati dva puta dnevno najmanje pet dana u sedmici čini logičnim da će se efekt s vremenom izgraditi i učiniti nas manje i manje sretnim. Teško je pokušati nadoknaditi time što imamo veću kuću ili bolji posao,  ali te nadoknade jednostavno ne rade

10. Vježbajte zahvalnosti: Povećajte sreću i zadovoljstvo

Ovo je naizgled jednostavna strategija, ali lično  sam ju pronašao da bi imao veliku razliku u odnosu na moju perspektivu. Mnogo je načina da vježbate zahvalnosti, od čuvanja časopisa o stvarima za koje ste zahvalni, dijeljenja tri dobre stvari koje se svaki dan događaju s prijateljem ili vašim partnerom i odlaskom na put da biste pokazali zahvalnost kada vam drugi pomognu.

Brza konačna činjenica: Starenje će vas zapravo učiniti sretnijim

Kako starite, pogotovo poslije srednje dobi, prirodno raste sreća. Još uvijek postoji rasprava o tome zašto se to dogodi, ali znanstvenici imaju nekoliko ideja:

Istraživači, uključujući i autore, otkrili su da kada se starije osobe pokažu slike lica ili situacija da se više koncentrišu na one koje su srećne i bolje njih pamte, nego one negativne.

Druge su studije otkrile da, kako ljudi stare , traže situacije koje će im podići raspoloženje – na primjer, odlazak društvenih krugova prijatelja ili poznanika koji bi ih mogli rastužiti. Ipak, drugi projekat otkriva da starije odrasle osobe nauče dići ruke od gubitka i razočaranja zbog neprikladnih ciljeva i fokusirati svoje ciljeve na veću dobrobit.

Dakle, ako ste mislili da  će vas starenje  učiniti jadnim, vjerovatno ćete razviti pozitivniji pogled nego što imate sada.