Naslovnica Aktuelno 7 načina kako da uradite SEO optimizaciju bez ulaganja

7 načina kako da uradite SEO optimizaciju bez ulaganja

420
0

Gotovo svako internet iskustvo započinje s tražilicom, stoga je neophodno znanje kako web stranicu optimizirati za tražilice.

Zanimljiva statistika otkriva da čak 93 posto internet iskustva počinju s tražilicom. Rank Vaše stranice za određene pojmove ovisi o autoritetu domene, te ostalim SEO (Search Engine Optimization) faktorima. Najbolji način za početak je investiranje u SEO web stranice Vašeg startupa.

Pogledajte ove jednostavne i jeftine SEO trikove koji će Vam pomoći da poboljšate rank vaše web stranice na tražilicama:

  1. Kreirajte visoko kvalitetan sadržaj za SEO optimizaciju

Prva stvar kojoj Google algoritmi daju prednost u rangiranju web stranica je visoko kvalitetan sadržaj vezan uz temu web stranice. On čitateljima Vaše stranice daje kvalitetne informacije i zadržava ih na stranici dulje vrijeme, što je još jedan od faktora koji utječe na rangiranje. Vrijeme boravka označava koliko je prosječno trajanje posjeta Vašoj web stranici i što je ono dulje, to je SEO rejting stranice bolji.

Zašto? Jednostavno je, što više vremena posjetitelji ostaju na Vašoj web stranici, Google će znati da je ona kvalitetna i da im rješava upit koji su poslali putem Googlea. Ako konstantno objavljujete novi kvalitetan sadržaj, to će posjetitelje „natjerati“ da se vraćaju na Vašu web stranicu i poboljšati ranking Vaše startup web stranice.

  1. Korištenje relevantnih ključnih riječi

Kako biste primali što veći broj posjetitelja na web stranici, morate znati što vaša ciljana skupina korisnika pretražuje na internetu. To nas do vodi do ključnih riječi, koje predstavljaju pretrage na Google-u ili sličnim tražilicama. Alati poput Google Trends ili Google Keyword Planner su odlični za prikaz pojmova koje ljudi traže na Googleu.

Jednom kada uhvatite određene ključne riječi koje su tražene, pobrinite se da stvarate sadržaj oko njih. Nemojte bezveze previše puta u tekstu pisati određenu ključnu riječ, jer će tako tekst izgubiti smisao, već se fokusirajte da pišete tekstove za ljude, no ponekad ubacite te ključne riječi.

  1. Razmislite o fokusiranju na lokalni SEO

Lokalni SEO kod optimizacije koristi ključne riječi koje su specifične za lokaciju Vašeg poslovanja. Na primjer, ako je Vaše poslovanje bazirano u Zagrebu i korisnici na koje ciljate se nalaze u njemu, tada bi ključne riječi trebale imati dodatak Zagreb. Ako je poslovanje bazirano na prodaju gitara, tada bi ključna riječi mogla biti „prodaja gitara Zagreb“.

Ovim načinom bolje ćete se rangirati za određenu lokaciju, a i veće su šanse da se upravo njima prikažete na višem mjestu na tražilici.

  1. Poboljšajte brzinu web stranice

Još jedan bitan faktor kod rangiranja web stranice je brzina učitavanja. I sami znate da ponekad može biti frustrirajuće kada nekoj web stranici treba vječnost da se učita. Zapravo, otkriveno je da čak 40% ljudi koji koriste internet putem mobitela napuštaju stranicu koja se ne učita u roku od 3 sekunde.

Upravo zbog toga tražilice poput Google-a prilikom rangiranja uvrštavaju i faktor korisničkog iskustva na web stranicama. Zbog toga je učitavanje stranice jedan od bitnih faktora kod rangiranja web stranice.

Alati poput Google Page Speed Insights, Google Analytics, W3 Total Cache i sam web hosting mogu Vam pomoći da se stranica učitava brže. Neki alati će Vam pomoći da bolje optimiziraju stranicu i slike na njoj, dok će drugi učiniti kod dizajna stranice jednostavnijim ili Vam dati uvid u brzinu učitavanja i načine na koje je možete ubrzati.

backlinkovi

  1. Radite na linkovima ka Vašoj web stranici

Jeste li se ikada zapitali zbog čega neki tekstovi imaju linkove? Nisu ih autori tamo stavili bezveze.

Linkovi igraju ogromnu ulogu kod SEO optimizacije web stranice. Postoji više vrsta linkova, backlinkovi koji upućuju na relevantan sadržaj na Vašoj web stranici ili vanjski linkovi koji upućuju na sadržaj van Vaše web stranice.

Backlinkovi omogućuju jednostavnije skeniranje botovima tražilica sadržaj na web stranici, a što ih više imate, to je bolje. Osim toga, oni mogu povećati vrijeme boravka korisnika na Vašoj web stranici, jer će korisnik lako nastaviti čitati sadržaj koji ga zanima.

Vanjski linkovi ka nekim službenim dokumentima ili jako popularnim stranicama mogu pomoći da Google sadržaj prepozna kvalitetnim i dobro potkrijepljenim, te da su informacije iznesene u njemu stvarne. To će također pomoći rangiranju Vaše web stranice.

  1. Počnite koristiti header tagove

Kada naiđete na odličan blog post koji je bilo jednostavno i lako za čitati, on Vas namami i na drugi sadržaj od iste web stranice. Zato i tražilice daju prednost sadržaju koji je lako čitljiv i dobro strukturiran.

Razbijanje Vašeg teksta u više poglavlja i postavljanje kvalitetnih naslova i podnaslova će pomoći čitateljima da jednostavnije i lakše čitaju tekst. Osim toga, pomoći će i raznim botovima od tražilica da skeniraju sadržaj lakše i bolje ga uvrste u pretrage.

  1. Popunite meta opis

Kada nešto pretražujete na Googleu ili nekoj drugoj internet tražilici, svaki rezultat pretrage dolazi s malim paragrafom teksta ispod naslova. Taj tekst se zove meta opis i on služi da u kratkim crtama korisniku napiše što se nalazi u tekstu.

Mnogi ignoriraju popunjavanje meta opisa teksta, te tada Google automatski prikazuje nekoliko prvih rečenica u tekstu.

Mnogi kod pretrage prema meta opisu gledaju da li je odgovarajući tekst ono što traže, te zbog toga nemojte propuštati ovu priliku da zgrabite što više posjetitelja. Ispunite meta opis koristeći ključne riječi za koje se rangirate i učinite ga kratkim i preciznim.

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here