Web idea nudi Vam BESPLATNU analizu Vaše postojeće Web stranice te analizu internet marketing potencijala!

0
134

U današnje vrijeme više nije dovoljno imati web stranicu kako bi svoje “internet djelovanje” ocijenili kao uspješno. Živimo u vremenu u kojem su sva ozbiljna poduzeća i business-i već na internetu. Samim time, online konkurencija je sve veća te Vaši potencijalni kupci imaju veliki izbor pri odabiru tko će im odraditi uslugu ili prodati određeni proizvod koji im je potreban. Na njihovu odluku uvelike utječe brzina, izgled i sama funkcionalnost Vaše web stranice.

Što je sve potrebno analizirati na Vašoj postojećoj web stranici?

  • Brzinu učitavanja

Zašto? Zamislite da ste Vi sami kupac kojem je potrebna, uzmimo za primjer, kunja za Vaš stan. Naravno, ukoliko niste dobili preporuku nekog od svojih prijatelja, prvo ćete posegnuti za Google-om te upisati: Jeftine/luksuzne kuhinje (po mjeri) – Split (primjera radi).

Google će Vam izbaciti za početak nekoliko oglasa (o tome nešto kasnije kroz analizu internet marketing potencijala), a nakon toga najrelevantnije stranice koje bi Vam mogle pomoći u rješavanju Vašeg problema/potrebe. Odlučili ste kliknuti na 1. ponuđenu stranicu. Za početak, ona se jako sporo učitava, gubite puno vremena i u konačnici vjerojatno ćete zbog toga dobiti dojam “Ova firma je neozbiljna, pa njihova web stranice se ne može ni otvoriti, oni sigurno ne rade kvalitetno”.

Vlasnik stranice koja se loše učitava u tom trenutku izgubio je jednog kupca, a da taj nije niti pogledao što on zapravo ima za ponuditi. Moguće je da se iza sporog učitavanja stranice krilo upravo ono što je Vama trebalo i što biste u konačnici i kupili.

  • Dizajn web stranice

Odlučili ste, zbog sporog učitavanja, zatvoriti prvu stranicu na koju ste kanili otići. Vratili smo na Google te krenuli u daljnju potragu za našom kuhinjom.

Kliknuli smo na 2. link, stranica se jako brzo učitala, no njen dizajn Vam se na prvi pogled nikako nije svidio. Stranica ima zastarjeli dizajn te Vi kao kupac, najčešće (pokazala istraživanja) ćete na osnovu lošeg dizajna web stranice zaključiti kako ne želite kupiti kuhinju u nekog tko ima zastarjelu web stranicu sa lošim dizajnom.

  • Funkcionalnost web stranice 

Izašli smo i sa 2. linka te kliknuli na 3. po redu na Google tražilici. Stranica se učitala jako brzo, dizajn stranice je vrlo moderan i odmah Vas je privukao da istražite što ta firma nudi, koje su njihove kvalitete te mogu li oni ispuniti Vašu potrebu za novom kuhinjom.

Nakon 2 minute (istraživanja pokazala) što ste pretraživali njihovu stranicu, odlučili ste da oni definitivno imaju ono što Vama treba te ih želite kontaktirati.

Krenuli ste na “Kontakt” gdje Vam se otvorila forma za direktno slanje e-maila poduzeću kod kojeg kupujete kuhinju. Ispunili ste kontakt formu te poslali svoj upit.

Nakon 3 dana, postalo Vam je čudno zašto još uvijek niste dobili odgovor te ste na osnovu toga zaključili da se ne isplati čekati i krenuli u daljnju potragu za nekom novom firmom. Niste ni slutili da kontakt forma firme u kojoj ste htjeli kupiti kuhinju nije ispravna, te da Vaš e-mail uopće nije došao do prodavača, čime je on izravno izgubio jednog sigurnog kupca!

Da se još malo nadovežemo na gore navedeno… istraživanja su pokazala da potencijalni kupac već nakon 5 sekundi provedenih na Vašoj web stranici odlučuje da je “to-to” što traži ili Vam ipak neće vjerovati.

Sada, ako ćemo gledati to sa strane jednog stolara koji radi super kvalitetne kuhinje po mjeri, platio je nekom da mu napravi tu stranicu na internetu čisto zato što je cijela njegova konkurencija ima… nije niti svjestan da mu ta web stranica zapravo oduzima posao te gradi lošu reputaciju.

ANALIZA INTERNET MARKETING POTENCIJALA

Internet marketing je danas uvjerljivo najbolji i najjeftiniji način oglašavanja uopće.

Internet marketing svakome pruža mogućnost da se oglašava i da troši na to onoliko koliko njegov budžet dopušta. To može biti od 1 euro dnevno pa do cifri od kojih većinu nas boli glava.

Može osnovna žnačajka internet marketinga, osim prilagodljivosti svakom džepu, je mogućnost tragetiranja ciljane publike!

Google, Facebook i slične internet platforme, voljeli Vi to ili ne, znaju jako puno o nama. Znaju koliko godina imamo, čime se bavimo, koji su naši hobiji i interesi, jesmo li u vezi, oženjeni ili slobodni…. znaju koje mobitele i računala koristimo, koje web stranice posjećujemo itd.

Na osnovu svega gore navedenog, internet marketing stručnjaci kreiraju kampanje koje “pogađaju” točno onu publiku koju smatra svojom klijentelom i za koju smatra da će upravo ti ljudi kupiti ono što on nudi.

Na što ćemo obratiti pozornost kroz analizu internet marketing potencijala Vašeg businessa?

  • Istraživanje konkurencije na Google-u te na Facebook-u

Neke grane gospodarstva su jednostavno “prezakrčene” i gotovo je nemoguće da se uspijete probiti na Google pretraživaču. Isto tako, postoje i neke grane koje još uvijek imaju puno mjesta za napredak jer konkurencija još nije velika. Istu, ili vrlo sličnu stvar napravit ćemo i prilikom istraživanja konkurencije na Facebook-u.

  • Koliki broj ljudi je uopće zainteresiran za ono što Vi nudite ili planirate nuditi?

Prodajete ili planirate prodavati aparate za kavu? Mi ćemo Vam kroz analizu ključnih riječi reći koliko je uopće tržište na koje Vi želite ući, odnosno koliko ljudi mjesečno u Google tražilicu upiše: Aparat za kavu/Aparat za kavu cijena/gdje kupiti aparat za kavu itd.

  • Cijena oglašavanja kako biste pridobili jedan dio ljudi koji žele kupiti aparat za kavu

Nakon što kupac upiše “aparat za kavu”, Google će mu izbaciti oglase koji nude baš ono što on traži. Da biste bili na vrhu pretrage po određenim ključnim riječima morate Google-u to i platiti. Mi smo tu da Vam otkrijemo koliko biste morali plaćati tu vrstu reklame.

Malo smo se raspisali i oduzeli Vam nešto vremena, ali to je ništa naspram onoga što možete dobiti u našoj besplatnoj analizi Vaše postojeće web stranice te internet marketing potencijala.

Zatražite besplatnu analizu web stranice te analizu internet marketing potencijala: